- Anna Rybska
- 2024-09-06
Bez względu na to, czy mieszkamy w domu, mieszkaniu, czy też prowadzimy firmę – co jakiś czas musimy skorzystać z usług fachowca. Raz jest to awaria oświetlenia, problem z gniazdkiem czy cieknąca bateria, a innym razem naprawa pralki, zmywarki czy piekarnika. Im problem bardziej skomplikowany, tym naprawa na własną rękę jest trudniejsza, a ryzyko komplikacji wzrasta. Odpalamy wyszukiwarkę, kilka słów kluczowych dla naszego problemu i pojawiają się oni – fachowcy. Elektryk, hydraulik, serwisant sprzętu AGD czy złota rączka. Jak wybrać właściwego?
Fachowiec jak taksówka, w kilka chwil?
Bez względu na to, czy mieszkamy w domu, mieszkaniu, czy też prowadzimy firmę – co jakiś czas musimy skorzystać z usług fachowca. Raz jest to awaria oświetlenia, problem z gniazdkiem czy cieknąca bateria, a innym razem naprawa pralki, zmywarki czy piekarnika. Im problem bardziej skomplikowany, tym naprawa na własną rękę jest trudniejsza, a ryzyko komplikacji wzrasta. Odpalamy wyszukiwarkę, kilka słów kluczowych dla naszego problemu i pojawiają się oni – fachowcy. Elektryk, hydraulik, serwisant sprzętu AGD czy złota rączka. Jak wybrać właściwego?
Po pierwsze, specjaliści i Internet rzadko idą w parze. Najczęściej spotkamy się z pojedynczymi ogłoszeniami o skąpej treści, trafimy na serwisy pośredniczące lub katalogi usług, a w najlepszym przypadku znajdziemy kilka wizytówek mniejszych i większych firm. Po drugie, słowa fachowiec i specjalista nie zawsze idą w parze z faktycznymi umiejętnościami, stąd najczęściej posiłkujemy się opiniami pochodzącymi z wyszukiwarki i innych źródeł.
Gdy już lokalizujemy odpowiednią osobę, która oswobodzi nas z problemu, czas nawiązać kontakt. Zwykle jest to numer telefonu. Po kilku próbach połączenia zdajemy sobie sprawę z faktu, że „odpowiednia osoba” jest bardzo zajęta. W dodatku nie tylko ta – kolejne próby połączenia się z innymi fachowcami mają podobny efekt. Gdy już uda nam się dodzwonić, zrezygnowanym głosem pytamy o termin i przy odrobinie szczęścia umawiamy wizytę na kilka dni później.
Taka dostępność fachowców w Polsce trwa już dobrych kilka lat, a zagraniczne oferty i galopujący rynek budowlany jeszcze mocniej uszczuplają lokalny rynek usług.
Ten stan chce zmienić usterka.pl, nowa usługa do zamawiania fachowców. Usługa dostępna całą dobę, oparta o własnych pracowników i stosująca stały cennik godzinowy. Samodzielnie wybieramy dogodny, błyskawiczny termin na stronie, krótko opisujemy zadanie do wykonania, wybieramy odpowiednią specjalizację z katalogu usług i gotowe. Fachowiec zjawia się u nas o ustalonej porze gotowy do pracy w firmowej odzieży sygnowanej logo „usterka.pl”.
Według deklaracji usterka.pl, większość usług kończy się w ciągu jednej godziny, a to przykładowo dla Wrocławia czy Krakowa oznacza koszt usługi na poziomie 129 zł. Umawiając wizytę przez stronę, otrzymamy dodatkowo 10 zł rabatu. Dojazd, diagnoza i naprawa jest w cenie usługi z wyłączeniem ew. materiału. Za usługę możemy zapłacić gotówką, kartą, a w przypadku firm również przelewem z odroczonym terminem płatności. Na potwierdzenie wizyty otrzymujemy fakturę elektroniczną i możliwość oceny pracy fachowca. Wygodnie, prawda?
Jakość pracy fachowców jest na bieżąco monitorowana. Serwisanci pralek, zmywarek czy piekarników są wyposażeni w duży zapas części zamiennych umożliwiając tym samym usunięcie 80% awarii już przy jednej wizycie. Jeśli elektryk lub fachowiec stwierdzi konieczność zamówienia materiału, w cenie 59 zł wyjedzie na zakupy i wróci po chwili, aby dokończyć usługę tego samego dnia. Jeśli wyjątkowo spodoba Ci się praca konkretnego fachowca, będziesz mógł kontynuować inne usługi z tą samą osobą.
Firma usterka.pl oferuje takie usługi jak elektryk i hydraulik zarówno w zakresie napraw, jak i montaży, a także serwis AGD, usługi złotej rączki czy nawet regulację okien. Elektrycy posiadają uprawnienia konieczne chociażby do podłączenia płyty indukcyjnej i podbicia gwarancji. Usługa poszerza się o kolejne specjalizacje i miasta, odpowiadając na potrzeby błyskawicznych usług w dużych aglomeracjach.
Krótki termin, brak kolejek, usługa oparta o klarowny cennik i możliwość zamówiania elektryka czy hydraulika przez całą dobę? Brzmi wspaniale. Jeśli jesteś mieszkańcem jednego z największych polskich miast, sprawdź jak działa nowa usługa i podziel się opinią. Usługa może się pochwalić szybko rosnącym zadowoleniem klientów, widocznym chociażby po przykładowych referencjach z wyszukiwarki Google:
Natalia: „Rewelacja! Sobota rano, wysiada zmywarka – dzień przed dużym grillem, wiec byłam załamana… dobre pozycjonowanie, wiec szybko trafiłam na usterka.pl. 5 min później miałam umówionego fachowca. Przyjechał nawet wcześniej, po wcześniejszym telefonicznym upewnieniu się ze to możliwe. Szybko naprawił zmywarkę, ogarnął po sobie wszystko. Rzeczowy, profesjonalny i uprzejmy. A na koniec zaskoczenie niskim rachunkiem (129 zł w sobotę). Bardzo polecam, ja zdecydowanie zawsze będę korzystać! Za ogromny plus dodam jeszcze możliwość płatności kartą i FV na sms! Super!”
Kolejna świetna opinia, tym razem pana Marcina: „Szybko i sprawnie. Specjalista był punktualnie co do minuty na miejscu co zrobiło na mnie b dobre wrażenie. Posiada dużą wiedzę, odpowiadał na pytania rzeczowo i był bardzo komunikatywny i uprzejmy. Duży plus za kulturę osobistą. Dodać należy że jest słowny i jak obiecał/ustaliliśmy tak zrobił. Nie ma do czego się doczepić z punktu widzenia interwencji… problem rozwiązany w ciągu godziny. Dodam, jeszcze ze rezerwacja na godzinę i sam sposób jak jest to zorganizowane jak dla mnie super tak jak Uber… wszystko przejrzyste. Do tego jest możliwość anulowania… no i smsów przypomnienia itp. Dla mnie b wygodne i fajne rozwiązanie.”
Swojego zadowolenia nie kryje też Pan Władysław: „Firma NIEZAWODNA !!!. Fachowiec był u mnie po upływie około 20 minut i usterkę usunął. BRAWO FIRMA!!! Będę Państwa polecał wszystkim swoim znajomym. Dziękuję i pozdrawiam.”.
Czy usterka.pl rozwiąże problem dostępności fachowców w dużych miastach?
Dodaj komentarz